سامانه مدیریت هوشمند رستوران های سازمانی (مهر)

چالش های امور تغذیه در سازمان ها 

امروزه بیشتر سازمان ها، کارخانجات، بیمارستان ها و دانشگاه های دارای سلف و رستوران، به دلیل حجم بالای طبخ و تحویل غذا دغدغه هایی همچون عدم برآورد صحیح تعداد پرس غذا، تخلف در دریافت غذا، مدیریت تنوع غذا بر اساس ذائقه پرسنل، تهیه غذای مهمان و پرسنل موقتی، برآورد دقیق هزینه ها، صورت وضعیت ها و ... دارند.

راهکار مهر

سامانه مهر با توجه به مسائل پیش روی مدیران در زمینه کنترل و هدایت امور تغذیه سازمانشان، راهکاری جامع و دقیق برای ارائه هر چه بهتر خدمت به آنها ارائه کرده است. این سامانه تمام نیاز های مربوط به امر تغذیه و رستوران ها را برآورده کرده و قادر به تطبیق و سفارشی سازی با شرایط خاص هر سازمان می باشد.

با استفاده از سامانه مهر، امکان مدیریت هوشمند کلیه فرآیند های مربوط به رستوران های سازمانی که توسط سازمان یا پیمانکار مربوطه یک یا چند وعده غذایی پرسنل تامین می شود شامل مراحل نرخ گیری و تامین مواد اولیه، طبخ،رزرواسیون ، تحویل غذا و صدور صورتحساب ماهیانه فراهم می گرددو موجب مدیریت بهینه هزینه ها و تسهیل فرآیند ها و افزایش دقت و صحت عملیات می گردد. برخی امکانات سامانه مهر به شرح زیر می باشد:

  • وجود روش های متنوع رزرواسیون مثل تلفن گویا، اپلیکیشن موبایل، وبسایت و وب کیوسک.
  • حذف صدور کاغذی ژتون
  • امکان رزرو غذای پیش فرض
  • صدور بن فراموشی و مهمان
  • قابلیت تعریف مراسمات خاص، غذای VIP
  • محاسبه کالری، چربی و ... غذا
  • امکان ثبت دستور پخت
  • قابلیت تعریف و تفکیک ویژگی ها از جمله، کیفیت غذا، غذای بسته بندی و ...
  • قابلیت ایجاد لوح شیفت دینامیک، تقویم و برنامه غذایی
  • ثبت قیمت ها و محاسبه و آنالیز آنها
  • انجام حسابداری صنعتی و صدور صورت های مالی مختلف
  • آنالیز و گزارش دهی های متنوع سیستم همچون گزارش رزرو ها، پرسنل، آشپزخانه و غذا
  • ثبت وضعیت و گزارش گیری امور انبار
  • دسترسی به ابزار های مدیریتی متنوع در سیستم
  • مدیریت متمرکز و یکپارچه رستوران های سازمانی 
  • امکان اتصال به سیستم های همکار
  • قابل استفاده برای پیمانکاران طبخ و تحویل غذا